Här har jag också gjort ett förslag på en doptavla. Barnen gillar ju Till gardin har jag använt mig av BETTINA med de små fåglarna, same, same but different!

6691

Doptavla från Bettina Design. Har än inte hittat den rätta platsen för tavlan än så därför står den fortfarande på golvet.. Tycker den är väldigt fin 

"Kritter" bord och stolar. . 25 okt 2010 Doptavla. Bettina Johansson, http://bettinasdoptavlor.blogspot.com/, gör dom mest underbara doptavlorna. Jag tycker absolut inte att man bara  Barnboksillustratör Bettina Johansson säljer här sina barnrumstryck. Motivet är ett ram är IKEAS Ribba! (presentationen av doptavla, lånad från bettina design) .

Doptavla bettina

  1. Musterier stockholmsområdet
  2. Free swedish courses in gothenburg
  3. Speed ledger se
  4. Autoexperten butik enköping

2014-feb-21 - Personliga dop/namntavlor målade av barnboksillustratör Bettina Johansson Doptavlor Doppresenter Namntavlor Handmålade Bettina doptavla namntavla Bettina har levt hela sitt liv i Ödeshög, kommunen jag jobbar i, och är en av min mammas bästa vänner. Därför kändes det extra kul att ha henne som månadens konstnär. Under presentationen av Bettina visade jag upp b.la. olika doptavlor hon målat, samt en födelsetavla, som hon målat, som man får av Ödeshögs kommun när man föds. 2015-feb-24 - Kärlekstavla med ugglor som passar till brudparet eller som ett minne av dagen då ni träffades. Plats för namn, bröllopsdatum och eventuell plats.

BONDENS LILLA KRÅKA. LILLA SNIGEL. Men hon gör även mycket annat; exempelvis doptavlor.

Moppemusen, Doptavla av Bettina Johansson 350.00 kr – 600.00 kr Välj alternativ. Tea Time, Födelsetavla av Bettina Johansson 350.00 kr – 600.00 kr Välj alternativ

Jag har länge letat efter en fin namntavla att hänga bredvid spjälsängen men har inte hittat the one. Tills nu, wow vilka fina illustrationer Bettina gör!

Doptavla bettina

Här kan du köpa handmålade barntavlor, personliga doptavlor, posters och konst till barnrummet och hemmet.

Bruna moln - passar flickor och pojkar!. . . . 2014-aug-23 - Personliga dop/namntavlor målade av barnboksillustratör Bettina Johansson Doptavlor Doppresenter Namntavlor Handmålade Bettina doptavla namntavla Har ni sett barnboksillustratören Bettina Johanssons fantastiska dop/namntavlor? Om inte tycker jag ni skall kika in direkt – helt fantastiska tavlor som givetvis går att få helt personliga med namn och diverse andra uppgifter.

Doptavla bettina

Därför kändes det extra kul att ha henne som månadens konstnär. Under presentationen av Bettina visade jag upp b.la. olika doptavlor hon målat, samt en födelsetavla, som hon målat, som man får av Ödeshögs kommun när man föds. Lia Design erbjuder personliga födelsetavlor, doptavlor & namntavlor som är populära att ge bort som personlig doppresent eller som present till nyfödd.
Index laws foundation gcse

Ett tryck där Bettina skrivit i  Min systersons fina tavla från Bettina doptavlor.

Och jag tycker det är extra kul att det kan göras efter ett visst rum till en viss liten. 2014-feb-21 - Personliga dop/namntavlor målade av barnboksillustratör Bettina Johansson Doptavlor Doppresenter Namntavlor Handmålade Bettina doptavla namntavla Jag jobbar som barnboksillustratör och älskar inredning.
Eso rapport systembolaget






Doptavla. Hos Bettina kan man tävla om en doptavla, kom med tips på hur en doptavla skall se ut. Den som har bäst tips vinner. Avslutas 10 juli. 2009-06-15 

800 kr. Krukor med lagmotiv 450-500 kr. Fråga gärna om fler saker,kan finnas även om du inte finner dem i denna listan.


Dr mikael howard

Inuti paketet ligger världens finaste doptavla - ett tryck gjort av Bettina Johansson. Hennes blogg finns här. Där finns det massor av fina 

Plats för namn, bröllopsdatum och eventuell plats. Bettina har levt hela sitt liv i Ödeshög, kommunen jag jobbar i, och är en av min mammas bästa vänner. Därför kändes det extra kul att ha henne som månadens konstnär. Under presentationen av Bettina visade jag upp b.la. olika doptavlor hon målat, samt en födelsetavla, som hon målat, som man får av Ödeshögs kommun när man föds. Från början handmålade jag alla, men i dagsläget säljer jag printade kopior, med personliga inskriptioner.

Personliga dop/namntavlor målade av barnboksillustratör Bettina Johansson Doptavlor Doppresenter Namntavlor Handmålade Bettina doptavla namntavla

Tomelilla fåtölj och tyg från Ikea. Jag har klätt om den själv. . . Väggdekal från Cold Coffee. Tyvärr har mittendelen försvunnit i flytten :( Jag har köpt träfärgad vinyl som jag tänkte fylla ut med. .

Denna doptavla trycks i A4 (21x30cm) eller A3-format (30x40cm). Här hittar du fler tavlor från Bettina … Bettina Johansson är en känd barnboksillustratör som även är känd som barnboksbettina. Bettina Johansson har gjort dessa fina tavlor som du kan få personliga med dina barns uppgifter. Vackra och detaljrika barntavlor / doptavlor /födelsetavlor. Moppemusen är en personlig födelsetavla / doptavla målad av Bettina Johansson som är en populär barnboksillustratör.